Regulamin

Sklepu Internetowego Drewniana Mama

Dzień dobry!


Żeby lepiej nam się ze sobą komunikowało, przygotowałam kilka niezbędnych informacji, wyjaśniających i rozwiewających niektóre wątpliwości dotyczące zakupów w moim sklepie.

 

Na początek nasze pełne dane rejestrowe jako administratora sklepu i sprzedawcy:
Drewniana Mama Bożena Zabieglik,
NIP: 5842636416
ul. Witolda Grabowskiego 11/47
80-809 Gdańsk

 

Poniżej znajdziesz regulamin, w którym zawarte zostały informacje m.in. o sposobie złożenia zamówienia, prowadzącego do zawarcia umowy, szczegółach dotyczących realizacji zawartej umowy, formach dostawy i płatności dostępnych w sklepie, procedurze odstąpienia od umowy czy postępowaniu reklamacyjnym.

 

W razie jakichkolwiek uwag, pytań, wątpliwości jestem do Twojej dyspozycji pod adresem mailowym drewnianamama@gmail.com

 

Pozdrawiam serdecznie, Drewniana Mama

 

 

REGULAMIN

 

 

1. Postanowienia wstępne:

 

Właścicielem sklepu internetowego „Drewniana Mama” o adresie www.drewnianamama.pl, jest Bożena Zabieglik, prowadząca działalność gospodarczą pod nazwą Drewniana Mama Bożena Zabieglik, wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG) , NIP 5842636416, REGON 383524491.


2. Definicje


1. Konsument – osoba fizyczna zawierająca ze Sprzedawcą umowę w ramach Sklepu, której przedmiot nie jest związany bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową. Od 1 stycznia 2021r. przez Konsumenta rozumie się także Klienta, będącego osobą fizyczną, zawierającą ze Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu umowę bezpośrednio związaną z działalnością gospodarczą tego Klienta w sytuacji, gdy taka umowa nie posiada dla tego Klienta charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez tego
Klienta działalności gospodarczej.
2. Sprzedawca – osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą pod nazwą Drewniana Mama Bożena Zabieglik, wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG), prowadzonej przez ministra właściwego ds. gospodarki, NIP: 5842636416 REGON: 383524491
3. Klient – każdy podmiot dokonujący zakupów za pośrednictwem Sklepu.
4. Przedsiębiorca – osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której odrębna ustawa przyznaje zdolność prawną, wykonująca we własnym imieniu działalność gospodarczą, która korzysta ze Sklepu.

5. Sklep – sklep internetowy prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem internetowym www.drewnianamama.pl.
6. Umowa zawarta na odległość – umowa zawarta z Klientem w ramach zorganizowanego systemu zawierania umów na odległość (w ramach Sklepu), bez jednoczesnej fizycznej obecności stron, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków porozumiewania się na odległość do chwili zawarcia umowy włącznie.
7. Regulamin – niniejszy regulamin Sklepu.

8. Zamówienie – oświadczenie woli Klienta składane za pomocą Formularza Zamówienia i zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży Produktu lub Produktów ze Sprzedawcą.
9. Formularz zamówienia – interaktywny formularz dostępny w Sklepie umożliwiający złożenie Zamówienia, w szczególności poprzez dodanie Produktów do Koszyka oraz określenie warunków Umowy Sprzedaży, w tym sposobu dostawy i płatności.
10. Koszyk – element oprogramowania Sklepu, w którym widoczne są wybrane przez Klienta Produkty do zakupu, a także istnieje możliwość ustalenia i modyfikacji danych Zamówienia, w szczególności ilości produktów.
11. Produkt – dostępna w Sklepie rzecz ruchoma, będąca przedmiotem Umowy Kupna-Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.

12. Umowa Kupna-Sprzedaży – umowa sprzedaży Produktu zawierana albo zawarta między Klientem a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu internetowego. Przez Umowę Sprzedaży rozumie się też – stosowanie do cech Produktu – umowę o świadczenie usług i umowę o dzieło.

 

3. Kontakt ze Sklepem.
 

1. Adres Sprzedawcy: Witolda Grabowskiego 11/47, 80-809 Gdańsk
2. Adres e-mail Sprzedawcy: drewnianiamama@gmail.com
3. Numer telefonu Sprzedawcy: 503 134 479
4. Numer rachunku bankowego Sprzedawcy: 34 1140 2004 0000 3602 7884 7782
5. Klient może porozumiewać się ze Sprzedawcą za pomocą adresów i numerów telefonów, podanych w niniejszym paragrafie.


4. Wymagania techniczne.


Do korzystania ze Sklepu, w tym przeglądania asortymentu Sklepu oraz składania zamówień na Produkty, niezbędne są:
1. komputer, laptop lub inne urządzenie multimedialne z dostępem do Internetu,
2. aktywne konto poczty elektronicznej (e-mail),
3. włączona obsługa plików cookie.


5. Informacje ogólne.


1. Sprzedawca w najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie nie ponosi odpowiedzialności za zakłócenia, w tym przerwy w funkcjonowaniu Sklepu, spowodowane siłą wyższą, niedozwolonym działaniem osób trzecich lub niekompatybilnością Sklepu internetowego z infrastrukturą techniczną Klienta.
2. Przeglądanie asortymentu Sklepu nie wymaga zakładania Konta. Składanie zamówień przez Klienta na Produkty znajdujące się w asortymencie Sklepu możliwe jest po podaniu niezbędnych danych osobowych i adresowych, umożliwiających realizację Zamówienia bez zakładania Konta.
3. Ceny obowiązujące w Sklepie podane są w polskich złotych i są cenami brutto (uwzględniają podatek VAT).
4. Na końcową (ostateczną) kwotę do zapłaty przez Klienta składa się cena za Produkt oraz koszt dostawy (w tym opłaty za transport, dostarczenie), o której Klient jest informowany na stronach Sklepu w trakcie składania Zamówienia, w tym także w chwili wyrażenia woli związania się Umową Sprzedaży.


6. Zasady składania Zamówienia.


W celu złożenia Zamówienia należy:
1. Wybrać Produkt, będący przedmiotem Zamówienia, a następnie kliknąć przycisk „Do koszyka” (lub równoznaczny);

2. Wypełnić Formularz zamówienia poprzez wpisanie danych odbiorcy Zamówienia oraz adresu, na który ma nastąpić dostawa Produktu, wybrać rodzaj przesyłki (sposób dostarczenia Produktu), wpisać dane do faktury, jeśli są inne niż dane odbiorcy Zamówienia,
3. Jeżeli Kupujący poprosił o wystawienie faktury, zostanie ona doręczona Kupującemu drogą elektroniczną, na adres e-mail podany w formularzu zamówienia,
4. Kliknąć przycisk “Zamawiam i płacę”
5. Wybrać jedną z dostępnych form płatności i w zależności od jej rodzaju, opłacić zamówienie w określonym terminie, z zastrzeżeniem §7 pkt 3.


7. Oferowane metody dostawy oraz płatności.

 

Klient może skorzystać z następujących metod dostawy lub odbioru zamówionego Produktu:
1. DPD PickUp,
2. Przesyłka kurierska DPD ,
3. Odbiór osobisty w Gdańsku.
Klient może skorzystać z następujących metod płatności:
1. Płatność elektroniczna – operator Przelewy24.
2. Płatność przelewem na konto Sprzedawcy.


8. Wykonanie umowy sprzedaży.


1. Zawarcie Umowy Sprzedaży między Klientem, a Sprzedawcą następuje po uprzednim złożeniu przez Klienta Zamówienia za pomocą Formularza zamówienia w Sklepie internetowym zgodnie z § 6 Regulaminu.
2. Po złożeniu Zamówienia Sprzedawca potwierdza jego otrzymanie mailowo oraz jednocześnie przyjmuje Zamówienie do realizacji. Potwierdzenie otrzymania Zamówienia i jego przyjęcie d
o realizacji następuje poprzez przesłanie przez Sprzedawcę Klientowi stosownej wiadomości e-mail na podany w trakcie składania Zamówienia adres poczty elektronicznej Klienta, która zawiera co najmniej oświadczenia Sprzedawcy o otrzymaniu Zamówienia i o jego przyjęciu do realizacji oraz potwierdzenie zawarcia Umowy Sprzedaży. Z chwilą otrzymania przez Klienta powyższej wiadomości e-mail zostaje zawarta Umowa Kupna-Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
3. W przypadku wyboru przez Klienta:

- płatności przelewem - Klient zobowiązany jest do dokonania płatności w terminie wskazanym przez sprzedawcę, w przeciwnym razie zamówienie zostanie anulowane;
- innego sposobu dostawy, niż odbiór osobisty, produkt zostanie wysłany przez Sprzedawcę w terminie wskazanym w jego opisie zamówienia.
- zamówienia Produktów o różnych terminach dostawy, terminem dostawy jest najdłuższy podany termin.

4. Początek biegu terminu dostawy Produktu do Klienta liczy się w następujący sposób:
- W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności przelewem – od dnia zaksięgowania płatności u Sprzedawcy,
- W przypadku wyboru przez Klienta odbioru osobistego Produktu, towar będzie gotowy do odbioru przez Klienta w terminie wskazanym w opisie Produktu.
- W przypadku zamówienia Produktów o różnych terminach gotowości do odbioru, terminem gotowości do odbioru jest najdłuższy podany termin.

5. Dostawa Produktu odbywa się na terenie Polski oraz poza jej granice – po wcześniejszej konsultacji ze Sprzedającym.
6. Dostawa Produktu do Klienta jest odpłatna, chyba że Umowa Sprzedaży stanowi inaczej. Koszty dostawy Produktu są wskazywane Klientowi na stronach Sklepu internetowego w zakładce „Koszty dostawy” oraz w trakcie składania Zamówienia, w tym także w chwili wyrażenia przez Klienta woli związania się Umową Sprzedaży.
7. Odbiór osobisty Produktu przez Klienta jest bezpłatny (po wcześniejszym uzgodnieniu terminu).
8. W przypadku nieodebrania towaru przez klienta (Dpd Pick Up - 48 h; kurier DPD - 2 próby doręczenia), paczka wraca do sprzedającego. Ponowna wysyłka łączy się z poniesieniem kosztów przez kupującego - zarówno zwrotu paczki, jak i ponownej wysyłki.

9. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do odstąpienia od transakcji sprzedaży w przypadku braku dostępności towaru. Wpłacone przez Klienta środki pieniężne zostaną wówczas zwrócone na wskazany przez Klienta rachunek bankowy.
10. W przypadku braku zapłaty za towar objęty zamówieniem w terminie 7 dni od dnia złożenia zamówienia przez Klienta, zamówienie zostanie anulowane.
11. W przypadku zakupu Produktu Cyfrowego wysyłka następuje niezwłocznie (chyba że z Umowy wynika inaczej) drogą elektroniczną poprzez przesłanie klientowi na podany przez niego adres e-mail danych umożliwiających dostęp do zakupionego Produktu (instrukcja pobrania lub dane 
dostępowe do odpowiedniego konta).


10. Prawo odstąpienia od umowy.
 

1. Konsument może w terminie 14 dni odstąpić od Umowy Sprzedaży bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
2. Bieg terminu określonego w ust. 1 rozpoczyna się od dostarczenia Produktu Konsumentowi lub wskazanej przez niego osobie innej niż przewoźnik.
3. Konsument może odstąpić od Umowy, składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu od Umowy. Do zachowania terminu odstąpienia od Umowy wystarczy wysłanie przez Konsumenta oświadczenia przed upływem tego terminu.
4. Oświadczenie może być wysłane za pomocą tradycyjnej poczty bądź drogą elektroniczną, poprzez przesłanie oświadczenia na adres e-mail Sprzedawcy – dane kontaktowe Sprzedawcy zostały określone w § 3. Oświadczenie można złożyć również poprzez formularz, którego wzór znaleźć można tutaj – [kliknij]
5. Skutki odstąpienia od Umowy:
a) W przypadku odstąpienia od Umowy zawartej na odległość Umowę uważa się za niezawartą.
b) W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca zwraca Konsumentowi niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od Umowy, wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy, z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta sposobu dostarczenia innego, niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę.


6. Zwrotu płatności Sprzedawca dokona przy użyciu takich samych metod płatności, jakie zostały przez Konsumenta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie, które nie będzie się wiązało dla niego z żadnymi kosztami.


7. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania Produktu z powrotem lub do czasu dostarczenia mu dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
8. Konsument powinien odesłać Produkt na adres Sprzedawcy podany w niniejszym Regulaminie niezwłocznie, nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformował Sprzedawcę o odstąpieniu od Umowy. Termin zostanie zachowany, jeśli Konsument odeśle Produkt przed upływem terminu 14 dni.
9. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Produktu.
10. Konsument odpowiada za zmniejszenie wartości Produktu, wynikające z korzystania z niego w sposób inny, niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu.
11. Prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do Umowy:
a) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz personalizowana, wykonana według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,
b) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
c) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami,
d) W której przedmiotem świadczenia są przedmioty z wyprzedaży, które wyraźnie opisane i zaprezentowane są jako produkty niepełnowartościowe, posiadające jakieś wady w materiale, skazy.


11. Reklamacja i gwarancja.


1. Umową Sprzedaży objęte są nowe Produkty.
2. W przypadku wystąpienia wady zakupionego u Sprzedawcy towaru Klient ma prawo do reklamacji w oparciu o przepisy, dotyczące rękojmi w kodeksie cywilnym (z wyjątkiem produktów z wyprzedaży)

3. Reklamację należy zgłosić pisemnie lub drogą elektroniczną na podane w niniejszym Regulaminie adresy Sprzedawcy. Wzór formularza reklamacyjnego możesz znaleźć tu - [kliknij]
4. Zaleca się, aby w reklamacji zawrzeć m.in. zwięzły opis wady, okoliczności (w tym datę) jej wystąpienia, dane Klienta składającego reklamację, oraz żądanie Klienta w związku z wadą towaru.
5. Po dostarczeniu przesyłki na miejsce przeznaczenia, Klient powinien sprawdzić czy przesyłka nie jest uszkodzona. Jeśli stwierdzi jakiekolwiek ubytki, Klient wraz z przewoźnikiem powinien spisać protokół szkody.
6. Sprzedawca ustosunkuje się do żądań Klienta w terminie 14 dni od otrzymania reklamacji. Towary odsyłane w ramach procedury reklamacyjnej należy wysyłać na adres podany w §3 niniejszego Regulaminu.


12 Postanowienia końcowe.


1. Umowy są zawierane poprzez Sklep internetowy w języku polskim.
2. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych przyczyn, to jest: zmiany przepisów prawa, zmiany sposobów płatności i dostaw – w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu. O każdej zmianie Sprzedawca poinformuje Klienta z co najmniej 7 dniowym wyprzedzeniem.
3. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu cywilnego; ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.
4. Klient ma prawo skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń.
5. W celu złożenia zamówienia w Sklepie internetowym niezbędne jest wyrażenie akceptacji na zapisy niniejszego Regulaminu, który stanowi integralna część umowy sprzedaży.
6. W sprawach związanych z realizacją zamówienia Kupujący może kontaktować się ze Sprzedawcą za pośrednictwem poczty elektronicznej kierowanej na adres drewnianamama@gmail.pl

7. Zdjęcia produktów marki Drewniana Mama Bożena Zabieglik są własnością tej marki.
8. Realizacja Zamówień może ulec zawieszeniu na czas urlopu, o którym Sprzedający informuje na głównej stronie sklepu.
9. Zdjęcia produktów prezentowane na stronie mają charakter poglądowy i mogą nieznacznie różnić się od zamawianego produktu. Grawer wykonywany jest na drewnianej sklejce, które charakteryzuje się usłojeniem i różnorodnością. Podczas wypalania powstają wysokie temperatury, efektem czego są naturalne przebarwienia, nie jest to wada graweru, lecz naturalny efekt wypalania.
10. Zabrania się wykorzystywania jakichkolwiek materiałów publikowanych na stronach internetowych Sprzedawcy (w tym zdjęć i opisów towarów) bez zgody Sprzedawcy, wyrażonej w formie pisemnej pod rygorem nieważności.

drewnianamama@gmail.com

+48 503 134 479

Regulamin

Polityka prywaności

Dostawa i zwroty